15.12.12

Καίτη Βασιλάκου • Αγαπημένε μου ψυχίατρε

Apo KV Agap psych cover 800x1241

μυθιστόρημα
σσ. 302, σχήμα 13 × 20,5 εκ.,
έκδοση χαρτόδετη, I S B N 978-960-537-163-0,
έκδοση ηλεκτρονική, I S B N 978-960-537-164-7,
Απόπειρα, Δεκέμβριος 2012

Tο να ερωτευτεί μια ασθενής τον ψυχίατρό της δεν είναι πρωτότυπο. Πρωτότυπη είναι κά­θε φορά η διαδρομή που κάνει αυτός ο απατηλός έρωτας για να καταλήξει σε αποκαλύ­ψεις βαθιά θαμμένων μυστικών. Η διαδρομή δεν είναι εύκολη, έχει παράφορα οράμα­τα, πάθος δυνατό και ανεκπλήρωτο, παράξενες ηδονές και παραληρηματικούς μονολό­γους από τη μεριά της θεραπευόμενης, και από τη μεριά τού θεραπευτή έχει μια σταθερή, ακλόνητη στάση συμπαράστασης και αόρατης καθοδήγησης.

Όταν θα έρθει ο κατάλληλος καιρός, τα μυστικά θα έρθουν στην επιφάνεια και θα γίνει η δραματική ανατροπή. Τίποτε δεν θα είναι πια όπως πριν. Ο κόσμος θα επιστρέψει στις κα­νονικές του διαστάσεις, αλλά τώρα θα είναι πιο όμορφος και κυρίως πιο ανθρώπινος.

Ανεβαίνω τα σκαλιά, φτάνω στο δεύτερο όροφο, χτυπώ το κουδούνι. Ο διάδρο­μος είναι σκοτεινός, το κτήριο παλιό. Περιμένω. Η ψυχή μου, το σώμα μου βρί­σκονται σε άγρια διέγερση, όμως το πρόσωπό μου είναι απαθές.

Πίσω από το κρύσταλλο βλέπω να διαγράφεται η σκιά σου. Ανοίγεις την πόρτα, μου δίνεις το χέρι. Σου χαμογελώ τυπικά, τίποτα δεν αφήνω από την καταιγίδα μέσα μου να διαφύγει προς τα έξω.

Εσύ όμως ξέρεις. Με οδηγείς στο γραφείο σου, είσαι ευγενικός, ήπιος, καταδεχτι­κός. Και ξέρεις. Είναι αβάσταχτο αυτό, είναι αφόρητα οδυνηρό, γλυκό, πρόστυχο, όμορφο, δυνατό, ζαλιστικό...

_________________________________

BASILAKOUΗ Καίτη Βασιλάκου σπούδασε Ιστορία και Αρχαιολογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και εργάστηκε ως φιλόλογος στη Μέση Εκπαίδευση. Έχει δημοσιεύσει τις συλλογές διηγημάτων: Ο πειρασμός τού ερημίτη Χάρτμουτ Λιμπέργκερ, 2008· Οι Πόρτες, 2010· και Ο Τέταρτος Κλώνος, 2011. Διατηρεί το ιστολόγιο «Καίτη Βασιλάκου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: